**Zmluvné podmienky pre luxusnú prepravnú spoločnosť na letiská Transfer na Schwechat**

**1. Všeobecné ustanovenia**Tieto zmluvné podmienky upravujú vzťah medzi prepravnou spoločnosťou Transfer na Schwechat (ďalej len „spoločnosť“) a zákazníkom (ďalej len „zákazník“), ktorý si objednáva služby luxusnej prepravy na letiská.

**2. Rezervácie a platby**- Po dokončení rezervačného formulára obdrží zákazník email s potvrdením cesty. Je povinnosťou zákazníka skontrolovať správnosť údajov uvedených v potvrdení.- Ceny za služby sú vypočítané na základe vzdialenosti, času prepravy a počtu cestujúcich.- Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť ceny bez predchádzajúceho upozornenia, avšak už potvrdené rezervácie budú účtované podľa pôvodnej ceny.- Zákazník môže platiť v hotovosti, na faktúru alebo platobnou kartou. Platba kartou môže byť uskutočnená priamo u vodiča.


**3. Zmeny a zrušenie rezervácie**- Zákazník môže zrušiť rezerváciu bez poplatku do 24 hodín pred plánovaným odchodom. Pri zrušení menej ako 24 hodín (do 12 hodin)pred odchodom bude účtovaný administratívny poplatok vo výške 50% ak klient zruší svoju rezerváciu menej ako 12 hodín pred plánovanou cestou bude mu účtovaný 100% poplatok z ceny rezervácie.- Ak sa zákazník nedostaví na predplatenú cestu, máme právo si nárokovať ušli získ.

**4. Povinnosti zákazníka**- Zákazník je povinný mať pri sebe vytlačené potvrdenie rezervácie.- Odporúčame, aby zákazníci plánovali príchod na letisko minimálne 2 hodiny pred odletom kvôli možným nepredvídateľným oneskoreniam.

**5. Povinnosti spoločnosti**- Spoločnosť nepreberá zodpovednosť za zmeškanie letov z dôvodu dopravných zápch, nehôd, porúch vozidla, nepriaznivých poveternostných podmienok alebo iných nepredvídateľných okolností.- V prípade meškania vozidla je zákazník povinný kontaktovať spoločnosť. Ak sa zákazník rozhodne pre alternatívny dopravný prostriedok bez konzultácie so spoločnosťou, spoločnosť nenesie zodpovednosť za vzniknuté náklady.

**6. Preprava batožiny**- Každý cestujúci má nárok na prepravu jedného príručného a jedného veľkého kufra. Za ďalšiu batožinu môžu byť účtované dodatočné poplatky, ktoré je potrebné oznámiť a zaplatiť vopred.

**7. Správanie na palube**- Počas jazdy musia cestujúci sedieť a byť pripútaní bezpečnostnými pásmi.- V vozidlách spoločnosti je zakázané fajčiť.

**8. Zodpovednosť za straty a škody**- Spoločnosť nezodpovedá za stratu alebo poškodenie osobných vecí alebo batožiny. Odporúča sa, aby zákazníci mali uzatvorené cestovné poistenie ktoré vám vieme sprostredkovať.

**9. Osobné údaje**- Spoločnosť sa zaväzuje chrániť osobné údaje zákazníkov a nepoužívať ich na iné účely ako na realizáciu objednaných služieb.
**10.Meškanie** - V prípade ak sa vyskytne problém a klient z nejakého dôvodu mešká je mu účtovaný poplatok 20€ po prvej hodine od pristavenia vozidla do cieľa destinácie. T.j nástup aj výstup. Prvá hodina sa ráta od pristátia lietadla na letisku.


**11.Znečistenie alebo poškodenie** - V prípade silného znečistenie rozliatie nápoja alebo iné znečistenie jedlom alebo nápojom môže byť účtovaný poplatok vo výške 100€. V prípade úmyselného poškodenia vozidla poškodenie interiéru alebo exteriéru bude klientovi účtovaná suma v hodnote opravy poškodenia 

**12.Výrazné meškania priletov**

V prípade meškania klienta pri objednaní transferu si účtujeme nasledovné príplatky: ( za meškanie považujeme oneskorenie odletu lietadla)

Meškanie viac ako 1 hodina: účtujeme príplatok vo výške 10 EUR.

Meškanie viac ako 1,5 hodiny: účtujeme príplatok vo výške 20 EUR.

Meškanie nad 2 hodiny: V prípade výrazného meškania odletu resp. posunutie štartu lietadla o viac ako 2 hodiny, máme právo odmietnuť objednávku, nakoľko je možné, že v tejto dobe už bude dohodnutý ďalší transfer, prípadne si účtovať poplatok vo výške 100% ceny transferu.

Odoslaním objednavkoveho formulára potvrdzujem ze som sa oboznámil so zmluvnými podmienkami a súhlasím s nimi.